Crashed in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Philip Pirovano - WaarBenJij.nu Crashed in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Philip Pirovano - WaarBenJij.nu

Crashed in Sydney

Door: Philip

Blijf op de hoogte en volg Philip

14 Oktober 2011 | Australië, Sydney

Howdy folks!
4 jaar nadat ik hier vertrok ben ik na een flinke tocht via Bangkok en Taiwan weer in Sydney terug. Het weer is momenteel niet opperbest (~20 graden) en we zijn nog druk aan het rondlopen en dingen regelen, dus een echt vakantie gevoel heb ik nog niet te pakken. Maar ik heb goede hoop spoedig mijn "no worries" gevoel te mogen verwelkomen, zeker als komend weekend de 25 graden Celcius bereikt gaan worden.
Morgen staat er een Blue mountain trip op het programma, de dag daarna een boot cruise door de baai en maandag een dagje surfen.

Echte plannen voor de komende tijd heb ik nog niet gemaakt, maar waarschijnlijk blijf ik nog een week in Sydney en neem ik dan de 5-daagse Mojo surf tour richting Byron Bay. Er gaan verhalen over dofijnen die meesurfen in de golven en walvissen die in de verte te zien zijn, dus dat moesten we maar eens zelf ervaren:)

Als ik na het weekend wat meer te vertellen heb zal ik een wat langer verhaal droppen hier. Ik ga zo even wat eten scoren en dan kijken of er nog plannen zijn voor vanavond. Een biertje her of der kan nooit kwaad natuurlijk. Morgen worden we om 7 uur aan het ontbijt verwacht voor de Blue mountain trip (gekkenhuis natuurlijk...), dus heel laat zal het niet worden.

Cheers!

  • 14 Oktober 2011 - 06:31

    Kel:

    I am sooo jealous! *zucht* heel veel plezier met de tours, gdaaaaay mate!

    x

  • 14 Oktober 2011 - 06:37

    Ellen:

    Klinkt super phil! En dat surfen!!!! Owhhhh jaloers! Heel veel pkezier! X

  • 14 Oktober 2011 - 06:40

    Step:

    Klinkt echt top! Vooral de dolfijnen! :D maar de rest ook! Goed bezig, cheers!
    X

  • 14 Oktober 2011 - 09:55

    Ralph:

    Dude,

    Hoelang ben je van plan daar te blijven ? ben je alleen gegaan of met een andere buddy ?

    Greets,
    Ralph

  • 14 Oktober 2011 - 10:09

    Mark VR:

    Klinkt allemaal erg goed baas!! Enjoy!

  • 14 Oktober 2011 - 10:39

    Rob:

    Yo mate! Ben echt strontjaloers man! Hoe is het daar verder? Met wat voor organisatie ben je daar heen gegaan? Wel super om weer back in Sydney te zijn ofnie. Lekker Iers biertje doen in O'malleys of uit je dak gaasn in The Gaff ;).
    Zullen we ruilen? hahaha.
    Have fun de komende tijd en Just Relax, heb je zo het No Worries gevoel weer te pakken.
    Cya later mate!

  • 14 Oktober 2011 - 14:20

    MO:

    Nog een weekje relaxen in Sydney en dan de Mojo surf trip naar Byron Bay... Ik ken iemand die dat wel goed bevallen was als start van z'n Aussie trip. En ik geloof dat hij dat "No worries gevoel" helemaal te pakken kreeg na aankomst in Byron Bay!
    Ik sluit me aan bij de woorden van Rob "Lekker Iers biertje doen in O'malleys of uit je dak gaasn in The Gaff", alleen zou ik persoonlijk liever gewoon een Toohey's New nemen.

    Praise you!

  • 14 Oktober 2011 - 17:07

    Bor:

    Enjoy! Heb je de teenslippers al uit de tas gehaald?
    Die tekst "ik ben over 323 dagen terug" is wel aso!

  • 14 Oktober 2011 - 17:17

    Joke:

    Die 323 dagen staan mij wel aan, beter dan 363 iig.
    Veel plezier

  • 14 Oktober 2011 - 20:45

    Go:

    whoooo dolfijnen die meesurfen in de golven en walvissen; ik zeg n mooi vooruitzicht:D
    Mooi dat de vlucht goed is gegaan! Volgens mij gaat het helemaal goedkomen met het 'no worries' gevoel :) ik trek net mn winterjas uit, dus ik zou het wel weten met 20 graden haha.
    Have fun met je 1e tour!
    xxxx

  • 16 Oktober 2011 - 20:22

    Jootjes:

    Chill de bill, maak je niet te druk!
    Let`s get the party started daar!

  • 17 Oktober 2011 - 07:16

    Slege Wedge:

    Klinkt weer goed. Dat moet helemaal goed gaan komen daaro, had ook niet anders verwacht natuurlijk. En de eerste foto's zijn al getagd in FB. Het is een grote groep niet?!? Maar vermaken doe je je wel geloof ik :).
    Have fun!

  • 18 Oktober 2011 - 06:03

    Johnny B.:

    Aan de foto's te zien waarop je getagd wordt op het moment gaat het prima daar! Nog heeeuuul veel plezier daar!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Philip

Actief sinds 18 Sept. 2011
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 32963

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2011 - 01 September 2012

Chillen in Ozzy

Landen bezocht: